Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊
寄化妝水到澳洲??
Jul 7th 2013, 07:21, by Mansiz

請問廣源良絲瓜水、絲瓜露、生理食鹽水能寄到澳洲嗎? 我今天去郵局,小姐跟我說液體都不行,我回家上網看 發現是"易燃液體"不可以,所以理論上只要不是易燃的都可以寄。 但我想問英文要寫甚麼才對 如果寫化妝水 海關應該會檢查吧!!? 如果寫絲瓜水 Loofah Water 又擔心會被當作食物... 看到禁止物品清單裡有的礦泉水 碳酸水 水果飲料 拜託知道的人或有寄過的人可以回答我

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 wlskxos 的頭像
    wlskxos

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    wlskxos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()