Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川
急求助!關於快速熟悉手機在日本上網,通訊......
Jul 7th 2013, 15:11, by renee884

7/15要出發了,前提是我的手機還是古老的2G,也就是說出國後就等於斷線的風箏,除非我打電話回來,不然老公無法得知我們的訊息,老公對於這點一直很介意!(我們1大2小自由行) 這幾天老公突然得知中華月繳333再加購智慧型手機的方案,覺得很優惠希,望我趁此方案趕快辦一支,在日本突然要找路會比較方便,他也隨時可連絡我們也安心! 可是我覺得時間太急迫了,剩下4.5天要我搞懂手機的操作,再加上搜尋出國會用的APP,還要申請在日本上網的...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 wlskxos 的頭像
    wlskxos

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    wlskxos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()