Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
Learn Adobe Illustrator CS6 Master Techniques from an Adobe Guru!

With over 25 years of experience teaching, Robert Farrell has been a trusted instructor for individuals and companies who want to improve their Adobe skills.
From our sponsors
請問2013還沒收到退稅問題
Oct 28th 2013, 06:24, by shirleytzeng

不知道有沒有人有跟我一樣的狀況,我大概八月份去稅務局遞交紙本退稅,後來大概約一個月後收到稅務局的信說我退稅的進度需要延後到10月25號,因為需要更進一步的調查,我在猜測是不是因為我總收入那個部分不小心填錯了。 等到今天仍是沒有稅務局的消息,也沒收到退稅,我就打電話去問,辦公人員就幫我查了老半天,還問一些專業人員等等,說什麼要做進一步的調查,然後跟我說希望11月8號前可以幫我解決。 請問大家有類似的狀...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 wlskxos 的頭像
    wlskxos

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    wlskxos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()