Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[徵女] 此時此刻遇到你
Jan 12th 2014, 15:11, by wangshengjil

徵了幾此都沒下文我覺得感到遺憾,台中市很漂亮,有美麗的風景,好吃的美食,晚上更是迷人,可惜只有我一個人的身影在此穿梭在這炫麗的城市,希望有那一位女生也是住這邊
我很早就出社會工作,高職畢業後就在機械業發展,這個工作雖然不光鮮亮麗,但是它成就現在的我,有一台可南爭北討的小車,家的房貸剩三年就還

完了
還有一些資產,雖然工作會比較髒,但是外出時我就會穿的比較體面,還有我有一技之長,想認識我的女生不用擔心我的經濟問題

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 wlskxos 的頭像
    wlskxos

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    wlskxos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()