Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 廣告專區
旅遊業者廣告放置,以及旅遊活動宣傳. 嚴禁非旅遊廣告. 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
在夏威夷與芒果的邂逅夏威夷旅遊攻略
May 29th 2014, 09:27, by Michael520

  我走在那海邊的鄉間小路,興奮的東張西望。茂伊島實在是太美了,綠色的海水,蜿蜒的海岸線在棕櫚樹的點綴下依偎著前行,一下飛機就讓我看到這樣的美景,我激動的心都提到嗓子眼了,從宿主帕米家里走出來,簡直是一路蹦跳著的。就在這時,“噗”,一個東西擦過我的肩膀,掉在地上。我低頭一看,不由得樂開了花——居然是一個橙紅色的芒果!芒果摔在地上,裂開個口子,散發出濃郁的香氣。   我探頭一看,低矮的灌木叢圍成的...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 wlskxos 的頭像
    wlskxos

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    wlskxos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()