Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
[徵求] 機車教學 (已徵到,多謝)
Sep 18th 2014, 11:39, by SSStand

因為家裡的人時間上無法配合,所以想要請求可以教我學習機車的人。
只要教我機車基本知識和基本騎乘就可以,我會再自己找時間用自家機車
練習,如果願意多陪我練習幾趟更好。交通規則的我會自己找書讀。

機車部分如果願意出借我可以幫忙加油加到滿,若希望我用我自家機車

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 wlskxos 的頭像
    wlskxos

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    wlskxos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()