Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
2簽 一問 急急急
Sep 19th 2014, 07:05, by emmayi

有已經申請了ImmiAccount 也接著下一步 填寫資料 但網路中途斷線 所以 當我重新再一次要登錄 ImmiAccount 卻不確定是應該先打姓還是名子 所以 我點選了忘記帳號 又接著 點炫忘記密碼 於是 網頁系統說 如果我點選兩個 只會寄一封給我 於是 我的密碼重置 信件一直沒收到(垃圾信件 信箱全翻遍了 就是沒有 只有一直重複收到我的帳號通知信件) 我無法登錄~~ 也不能進行下一步 求助 有人可以幫幫我嗎?????? 剛剛打電話去 客服問...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 wlskxos 的頭像
    wlskxos

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    wlskxos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()