Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 韓國
韓國旅遊討論區 
推薦~ 釜山平價海雲台住宿
Dec 1st 2014, 09:45, by cas6191

我十一月時去韓國睇紅葉,於釜山入住海雲台 ,平時我多數都係住酒店,但同伴就提議住民宿,由於我見未住過就試下啦! 未去到民宿前仲擔心會可會吾清潔/ 要同陌生人共用洗手間等問題..........好彩去到比我想象中好! 民宿有倆層,樓下果層男女混合,樓上果層女生專用,門口有密碼鎖,感覺安全好多。另外,樓下果層有一個好大嘅厨房,早上提供早餐,不過要自已制作。民宿入面有個靚靚老闆娘,佢見我地吾...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 wlskxos 的頭像
    wlskxos

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    wlskxos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()